Modificació de dades del Padró Municipal d'Habitants
És el tràmit necessari per sol·licitar la modificació de les dades que figuren en el Padró Municipal d’Habitants referent a un habitant ja empadronat. Aquestes modificacions poden venir referides a modificacions en el nom, cognoms, nivell d’estudis, inclusió del número de DNI d’un habitant que acaba d’adquirir-lo, errades en l’adreça, etc.
Quan es pot sol·licitar:
Durant tot l'any.
Quin cost té:
Gratuït
Quan es dóna resposta:
El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.
Qui pot sol·licitar-ho:
Totes aquelles persones empadronades en el Padró Municipal de l’Ajuntament de Talamanca.
Qui ho sol·licita pot ser:
- la persona interessada major d’edat.
- una persona autoritzada per l’interessat/ada. En aquest cas caldrà aportar la corresponent autorització , així com la fotocòpia del document d’identitat de la persona que autoritza i la autoritzada.
Cal aportar:
-
Instància específica [ DESCARREGAR ]
-
DNI
• Si ve l’interessat/ada: DNI, passaport o targeta de residència vigent.
• Si ve un/a representant: autorització de representació per a tràmits al Padró i fotocòpia del document d’identitat de la persona que autoritza i la autoritzada.
-
Documentació original acreditativa de la modificació
Escriptura, contracte de lloguer, DNI, certificat literal de naixement, etc...
Canals de tramitació:
-
Presencial